fredag 23 juli 2010

VISSA DROG TILL GAGNEF, MEN SALUHALLEN LIGGER BARA RUNT KNUTEN JU...

Få saker ger mig så mycket tillfredsställelse som att strosa runt i en saluhall på en lönings fredag som idag. Let's face it, bara jobbigt om det ända man har i fickan är två 5:or som hånar en med sitt skrammel! Den förnedringen skall man bespara sig själv tycker jag.

Hur kan man inte älska alla intryck, dofter, färger, MAAAAT??!!! Här kan man snacka om att få sina sinnen väckta. Och just denna fredan fick jag en nyvunnen respekt för saluhallen på Medis! Jag hittade nämligen min absoluta favoritostakaka!!!! Jag har letat efter den i månader, eftersom den ibland kan vara svår att hitta och idag, när jag inte ens letade stod den där, beredd att öppna portarna till himmelriket för mig. Jag ska inte ens bemöda mig att försöka beskriva hur sensationell denna ostkaka för er... den bara måste upplevas! Dyr som attans (50 kr), men värd vartenda öre. Go fredag!

Mer bildern på denna med tillbehör kommer sen.



Min idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar