onsdag 18 augusti 2010

SOMMARMINNEN

Vissa säger att sommaren är slut, ÖVER!
WOW, det där kändes nästan som en vass kniv rakt in i hjärtat. Men att döma av den gråa himmel som verkar ha hjort sig hemmastadd verkar i alla fall sommaren ta sina sista andetag nu.

Men vilken sommar det har varit i år hörni!! Bästa bästa på väldigt länge och jag hoppas att ni har tagit vara på den. Ni vet... druckit för myckett rosé, hängt på en och annan nudist strand, fått alldeles för mkt solsting, fått fler myggbett än ni kan räkna, dansat er svettiga på någon fest eller klubb till på morgonen, haft mängder med matupplevelser, testat, smakat, doftat, älskat era käraste mer än någonsin, haft minst ett riktigt pinsamt och överdramatiskt gräl med er ärkefiende vid det mest olämpliga tillfälle... ja allt det det där som hör livet till . Jag hoppas att ni har levt till max!!

Jag har verkligen nyttjat denna sommar till fullo! Rest till medelhavet, varit på landet mycket, ätit mycket(min rumpa tackar mig... mina lovehandles vill däremot vill ge mig en bitchslap!), badat mer än någonsin, skakat rumpan svettig på klubben lite för mycket, sett soluppgångar och solnedgångar, älskat och blivit älskad, upplevt min första nudiststrand och inte minst börjat blogga!!

Nedan ser ni några utav mina sommarminnen för detta året... om du kommer på att du saknar ett av dessa finns det fortfarande tid... det är ju bara 18 augusti ju!!

Ingen sommar utan att man plockat vilda sommarbär...


Att njuta av naturens alla element!


Mat för alla sinnen...


Det finns något magiskt över en solnedgång vid havet...


Hur gott är det inte med grillat?? Love it!!


Härlig sand mellan tårna...


Vad är godare än färskaste egenodlade örter??

Summelovin e ju ändå det fetaste som finns!!



3 kommentarer:

  1. ÅÅÅHHHH, sommar... I'ma miss it!!!

    SvaraRadera
  2. Sheila, vilken sammanfattning! Sommaren har varit helt fantastisk, kan inget annat än att instämma.
    Det har varit så mycket upplevelser, alltifrån,som du skriver, en nudiststrand till att jag blivit stucken av en geting för första gången i mitt liv, en upplevelse som bör nämnas ;).

    Framför allt vill jag poöngtera all kärlek som sköljde över oss denna sommar. Och inte minst maten.. Min rumpa tackar DIG. Den blir nästan nostalgisk.
    Jag ser, förutom vädret, fram emot hösten som förhoppningsvis ska innehålla mycket champinjoner, kantareller, soppa och bröd.

    Puss på dig fina, och jag älskar the joy of sharing.
    Din just nu nostalgiska/sentimentala vän,
    Nour, aka the queen

    SvaraRadera
  3. KÄRLEK!!! och mer blir det i höst... I promise!

    SvaraRadera